سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طهور
یکشنبه 86 مهر 15

تا حالا زیاد این حدیث رو شنیدم - هر کس امام زمان خودش رو نشناسه به جاهلیت از دنیا میره اما واقعا واقعا درکش نمی کنم. تا یه جایی برام گنگه! دلم میخواد بدونم شناخت امام زمان یعنی چی؟

به طور خیلی اتفاقی در یه فضایی قرار گرفتم که تازه فهمیدم.... بابا خیلی اوت تشریف داری (خودم رو میگم)! تازه فهمیدم این همه میگن امامت رو بشناس یعنی چی!؟ ما چی فکر میکردیم و چی شد. خلاصه حیفم اومد من اون آزمون رو بدم و باقی خودشون محک نزنن. نه اینک فکر کنین الآن خودم کلی حالیمه.... نه جونم...فقط یه چیزی خورد تو سرم...همین!

 

 

                                      بسم الله الرحمن الرحیم

 

کارگاه آموزشی

((نگرشی دیگر به مهدویت))

تفکر مهدویت و انتظار، یک سیستم فکری و رفتاری است که آثار و اهداف تعیین شده ای را دنبال می کند؛ فرد معتقد به این نظام فکری و رفتاری، باید خود را از نقطه شروعی به نقطه پایان برساند و به نتایج مورد نظر برسد.

این کارگاه  بر اساس روند منطقی موجود در هر حرکت و فعالیت موفق برنامه ریزی شده است یعنی: تعیین هدف، نقطه شروع، نقطه مرکزی، نفطه مقصد، برنامه حرکت، نقاط بحران و خطر.

فهرست و نمودار مراحل به شرح زیر است:

*       مهدویت، کیمیای هستی(هدف)

*      معنای زندگی(نقطه شروع)

*      قلب امام(نقطه مرکزی)

*      همراهی با امام(برنامه حرکت)

*      خطر در مسیر (نقاط بحران)

*      احساس ظهور(نقطه مقصد)

در هر مرحله، یک سوال ارائه میشود سپس با استفاده از تفکر خود به سوال پاسخ دهید. پس از آن پاسخ پیشنهادی که از قبل تهیه شده در اختیار شما قرار میگیرد تا با پاسخ خود مقایسه کنید و نتیجه نهایی به دست آمده را در یک جمله خلاصه کنید.