• وبلاگ : طهور
  • يادداشت : بحرين بحر الدم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    از اينکه به موج پيوستيد ممنونيم
    از اينکه به موج پيوستيد ممنونيم

    موج وبلاگي "بحرين بحر الدم"


    زماني که آن امام سرافراز فرياد «هيهات من الذله» را برآورد، شايد به ذهن هيچکس خطور نمي‌کرد که بعد از 14 قرن محباني به تقليد از ايشان، اين فرياد را تکرار کنند.
    گسترده‌شدن فشارها بر مردم مظلوم بحرين، بي‌تفاوتي‌ کشورها، دفاع آل سعود از جنايات آل‌خليفه و نيز نامه جمعي از شيعيان بحريني به ولي ا مر مسلمين جهان، احساس تکليفمان را سنگين‌تر کرد و بر خود فرض مي‌دانيم که در اين فضاي مجازي به نداي اسلام‌خواهي برادران و خواهرانمان در بحرين پاسخ گفته و به زبان قلم با بيان اخبار، اطلاعات، تحليل‌ها، دل‌نوشته‌ها و دعاهايمان دلگرمشان کرده،‌ به ياريشان بشتابيم!

    و ما معتقديم که امروز بحرين کربلاست و بحرين بحر الدم است

    bahrein 3.jpg

    موج وبلاگي«بحرين بحر الدم» از تمام اعضاي جبهه جهادگران مجازي و ديگر دوستان دعوت مي‌کند که با نوشتن يادداشت‌ در وبلاگ‌هاي خود به اين موج بپيوندند.

    نحوه شرکت در موج:

    1. هر نفر يک پست مرتبط با موضوع بحرين در وبلاگ خود بنويسد. عنوان پست وبلاگي حتما و حتما «بحرين بحر ‌الدم» باشد. (خبر،‌ تحليل، عکس، يادداشت، دل‌نوشته، دعا و ...)

    2. در انتهاي مطلبش (آخر پست) حداقل 3 وبلاگ نويس را به شرکت در موج دعوت کند و در آخرين پست وبلاگي آنها (بخش ارسال نظر) هم اين دعوت را بنويسد.

    3. به محض نوشتن پست به ما خبر بدهد، يا اينجا يا در وبلاگ موج وبلاگي جهادگران مجازي(بخش ارسال نظر)

    4. پس از نوشتن پست، در وبلاگ دعوت کننده وي به موج کامنت گذاشته و به او اطلاع دهد.

    حتما و حتما اين پست را با نام (بحرين بحر الدم)بنويسد، اگر کسي عنوان بهتري را مدنظر داشت، داخل پرانتز بنويسد. يک دست بودن نام پست‌ها، در سرچ موتورهاي جستجوگر نتيجه مثبت دارد،